Blogia
el ladron de rosas

arrivava tard

Per variar ha fet tard a nedar, les obligacions de la feina i voler-ne descansar una mica l’han distret. Cap a les nou del vespre es dirigia carregat amb la bossa d’esport, be mes que una bossa era una motxilla, aquella motxilla que tan l’hi agradava i feia servir per tot.
Mentre caminava s’havia fixat que els llums del carrer s’encenien i que els aparadors lluïen al seu interior, va suposar que devien ser els minuts de retard que portava el motiu que feia de tot el comú un paisatge diferent.
Un cop a la piscina uniformat amb d’indumentària necessària per practicar l’esport ja mencionat es disposava a llançar-se dins la foscor del aigua però com si d’un estel de cinema es tractes l’ha sorprès la claror dels focus que tot ho han il•luminat, havia deixat de ser nit.
Tot havia canviat, dins l’aigua els colors i les formes es veien d’una manera diferent, la llum brollava amb força d’aquells aparells situats al cap de munt de la columna que els aguantava i donava un aspecte nou i lluent a totes les coses, com a recent estrenat. Tot allò que l’aigua acariciava es veia caramel•litzat com si fos tacat de mel, donava ganes de llepar-ho tot per comprovar el seu sabor.
Un canvi meravellós per tan sols una mica de retard.

Para variar ha llegado tarde a nadar, las obligaciones del trabajo y descansar algo le ha distraído. Hacia las nueve de la noche se dirigía cargado con la bolsa de deporte, bien más que una bolsa era una mochila, aquella mochila que tanto le gustaba y utilizaba para todo.
Mientras andaba se había fijado que las luces de la calle se encendían y que los escaparates lucían a su interior, supuso que debían ser los minutos de retraso que llevaba el motivo que hacía de todo el conjunto un paisaje diferente.
Una vez en la piscina uniformado con la indumentaria necesaria por practicar el deporte ya mencionado se disponía a lanzarse dentro de la oscuridad del agua pero como si de una estrella de cine se tratase le ha sorprendido la claridad de los focos que lo han iluminado todo, había dejado de ser noche.
Todo había cambiado, dentro del agua los colores y las formas se veían de una manera diferente, la luz brotaba con fuerza de aquellos aparatos ubicados en la parte más alta de la columna que los aguantaba y daba un aspecto de nuevo y reluciente a todas las cosas, como recién estrenado. Todo aquello que el agua acariciaba se veía caramelizado cómo si se hubiera manchado de miel, daba ganas de lamerlo todo para comprobar su sabor. Un cambio maravilloso por tan solo algo de retraso.

0 comentarios