Blogia
el ladron de rosas

La mirada del idiota

Caminava estúpidament, arrossegant els peus, endormiscada per la calor del migdia. El sol escalfava i les ombres del poble eren ocupades per els supervivents de la festa nocturna.
Imaginava la deliciosa sensació d’ingerir glucosa i cafeïna d’una beguda freda,totalment necessari per poder continuar la calorosa passejada per aquell poble que havia travessat la barrera temporal.
Dins el seu cau refugiades sota la humitat i frescor de la pedra, l’agredien unes pupiles dilatades que es van clavar sobre seu durant unes mil•lèsimes de segon, amb un posat de superioritat que anul•lava la poca intel•ligència que es podia suposar de la seva alopècia, el noi la mirava quan va passar per davant el antre.
S’esgarrifà encara mes al veure com els globus oculars semblaven sortir de les seves urnes com si la volguessin assenyalar, conservava el posat i buidava una gerra de cervesa quan van tornar a passar. Potser nomes es idiota, va pensar.


Andaba estúpidamente, arrastrando los pies, adormilada por el calor del mediodía. El sol calentaba y las sombras del pueblo eran ocupadas por los supervivientes de la fiesta nocturna. Imaginaba la deliciosa sensación de ingerir glucosa y cafeína en una bebida fría, totalmente necesario para poder continuar la calurosa paseada por aquel pueblo que había atravesado la barrera temporal. Dentro su madriguera refugiadas bajo la humedad y frescura de la piedra, la agredían unas pupilas dilatadas que se clavaron encima suyo durante unas milésimas de segundo, con un ademán de superioridad que anulaba la poca inteligencia que se podía suponer de su alopecia, el chico la miraba cuando pasó por delante el antro. Se estremeció todavía mas al ver como los globos oculares parecían salir de sus cuencas como si la quisieran señalar, conservaba el ademán y vaciaba una jarra de cerveza cuando volvieron a pasar. Quizás solamente es idiota, pensó.

0 comentarios