Blogia
el ladron de rosas

Vine al mercat, reina

La barreja impossible de religions es feia realitat, la mística es retirava davant la realitat del consumisme feroç, treure’n profit d’una manera o d’altre era el motiu que reunia tot tipus de personatges per vendre, comprar o simplement xafardejar.
Diferenciats tots per estils, pensaments, ideologies, nacionalitats i tot un seguit de coses impossibles de enumerar omplien l’espai anomenat mercat. Els colors, formes, olors que acompanyen el mati mostraven l’aspecte del mercat des del seu costat mes ideològic, la lluentor d’uns tomàquets llepats pel sol amb el flaire dels xurros endolcint l’ambient, desordenats munts de roba mes apreciats per la rebaixa de preu que per la qualitat del producte, tot plegat, presentava el mercat com una estampa de ficció amagada darrera d’aquestes primeres impressions.
La crueltat de la vida, la realitat de la explotació laboral, el dolor de estar lluny de casa, emigrant d’algun país potser sense papers amb la dificultat que això comporta, la realitat era dura al costat d’una ficció que amagava els aspectes mes depriments d’una societat, marcada per el consumisme, el capitalisme.

La mezcla imposible de religiones se hacía realidad, la mística se retiraba ante la realidad del consumismo feroz, sacar provecho de una manera o de otra era el motivo que reunía a todo tipo de personajes que para vender, comprar o simplemente chismorrear.
Diferenciados todos por estilos, pensamientos, ideologías, nacionalidades y toda una serie de cosas imposibles de enumerar llenaban el espacio denominado mercado. Los colores, formas, olores que acompañan la mañana mostraban el aspecto del mercado desde el lado mas ideológico, el brillo de unos tomates lamidos por el sol con el aroma de churros endulzando el ambiente, desordenados montones de ropa mas apreciados por la rebaja de precio que por la calidad del producto, al fin y al cabo, presentaba el mercado como una estampa de ficción escondida tras estas primeras impresiones.
La crueldad de la vida, la realidad de la explotación laboral, el dolor de estar lejos de casa, emigrante de algún país quizás sin papeles con la dificultad que esto conlleva, la realidad dura al costado de una ficción que escondía los aspectos mas deprimentes de una sociedad, marcada por el consumismo, el capitalismo

0 comentarios