Blogia
el ladron de rosas

trobades

Arribava el fred, els peus se l’hi glaçaven i les puntes dels dits ja no tenien tacte, trobar una flor a la que escurçar la vida resultava mes complicat, resistia l’aire gelat per aconseguir la bellesa d’aquella mort. Inconscient caminava per l’acera grisa del passeig, aproximant-se a cada passa al lloc convingut.
Duia els dos cadàvers vegetals a la butxaca, els havia col•locat amb compte per no fer malbé la tendresa dels seus pètals. Patia a cada passa, mirava el lloc on era la butxaca vigilant des de fora les roses.
Al arribar no l’esperaven, es va sorprendre una mica per que feia tard. Com si el vigilessin mirava tota l’estona cap el tombant, al veure que arribava va posar la ma a la butxaca i va extreure les flors, nomes veure-les la noia va fer lluir el seu somriure, ja havia valgut la pena nomes per això

Llegaba el frío, los pies se le helaban y las puntas de los dedos ya no tenían tacto, encontrar una flor a la que acortar la vida resultaba mes complicado, resistía el aire helado para conseguir la belleza de aquella muerte. Inconsciente andaba por la acera gris del paseo, aproximándose a cada paso al lugar convenido.
Llevaba los dos cadáveres vegetales al bolsillo, los había colocado con mimo para no echar a perder la ternura de sus pétalos. Padecía a cada pasa, miraba el lugar dónde estaba el bolsillo vigilando desde fuera las rosas.
Al llegar no le esperaban, se sorprendió algo por que ya llegaba tarde. Como si le vigilaran miraba todo el rato hacia todas partes, al ver que llegaba puso su mano en el bolsillo y extrajo las flores, tan solo verlas la chica hizo lucir su sonrisa, ya solo por eso había valido la pena

0 comentarios