Blogia
el ladron de rosas

mes dies

Quotidianitat espontània diferenciava el dia d’avui, cigonyes tombaven pel campanar com orenetes gegants, baixada curiosa de temperatures al mes d’agost omplia el cel de núvols que descarregaven a sobre la sorpresa dels veïns, mes enllà a la distancia l’anticipi de tardor també sorprenia en comú sentiment de simpatia.
El dia mancat de gracia somreia, tornaven els dies que capturaven la seva emoció. Colors difuminats i lluentors esporàdiques impregnaven el cel de formes excèntriques treballades per l’aire.
Agradable fred condicionat a l’aire que esculpia el cel, tornava els dies de musica exigent d’atenció, aparadors aclaparats robaven el temps a les mirades encuriosides pel futur.

Cotidianidad espontánea diferenciaba el día de hoy, cigüeñas revoloteaban por el campanario como golondrinas gigantes, bajada curiosa de temperaturas en el mes de agosto llenaba el cielo de nubes que descargaban encima la sorpresa de los vecinos, mas allá en la distancia el anticipo de otoño también sorprendía en común sentimiento de simpatía. El día falto de gracia sonreía, volvían los días que capturaban su emoción. Colores difuminados y brillos esporádicos impregnaban el cielo de formas excéntricas trabajadas por el aire.
Agradable frío condicionado al aire que esculpía el cielo, volvía a los días de música exigente de atención, escaparates abrumados robaban el tiempo a las miradas interesadas por el futuro.

0 comentarios