Blogia
el ladron de rosas

una tarda qualsevol

A la tardor el sol entrava per les finestres de casa seva per la tarda, amb agressivitat l’omplia de llum i en poc temps es tornava vermella pintant les parets de la casa.
A diari l’espectacle de la posta de sol s’emmarcava en el requadre d’aquelles finestres que quadriculaven el paisatge exterior.
En silenci s’escoltava la buidor, la soledat i la tristesa decoraven les habitacions, l’aire bufava fred al exterior la feia semblar mes gran, s’obligava a escoltar musica per embriagar l’aspecte absurd d’aquella existència.
De vegades la inevitable coincidència embellia la tarda, el so que emanava la radio acaronava la caiguda solar sobre les muntanyes perfilades en blau.
A la tardor, de vegades observava la tarda amb tendresa als ulls.

En otoño el sol entraba por las ventanas de su casa por la tarde, con agresividad la llenaba de luz y en poco tiempo se volvía roja coloreando las paredes de la casa.
A diario el espectáculo de la puesta de sol se enmarcaba en el recuadro de aquellas ventanas que cuadriculaban el paisaje exterior.
En silencio se escuchaba el vacío, la soledad y la tristeza decoraban las habitaciones, el aire soplaba frío al exterior la hacía parecer mes grande, se obligaba a escuchar música para embriagar el aspecto absurdo de aquella existencia.
A veces la inevitable coincidencia embellecía la tarde, el sonido que emanaba la radio mimaba la caída solar sobre las montañas perfiladas en azul.
En otoño, a veces observaba la tarde con ternura en los ojos

0 comentarios