Blogia
el ladron de rosas

les meves ulleres

Em poso les ulleres i miro detingudament les coses, detalls que normalment passen sense fer ombra, ara llueixen en colors originals.
Em poso les ulleres i passejo, la rutina desapareix trencada en bocins de llum.
Em poso les ulleres i m’adono que hi ha un lloc que em convida a seure, contenidor d’escombreries on la gent deixa cadires desprès de fer-les servir durant anys. Ja fa tres dies que m’agafen ganes de seure i s’acumulen anys de repòs que esperen la seva desfeta, estils i models que desapareixeran en esquinçar-se dins la premsa.
Em trec les ulleres i m’adono que son les d’un altra persona.

Me pongo las gafas y miro detenidamente las cosas, detalles que normalmente pasan sin hacer sombra, ahora lucen en colores originales.
Me pongo las gafas y paseo, la rutina desaparece rota en pedazos de luz.
Me pongo las gafas y me doy cuenta un lugar me invita a sentarme, contenedor de basuras donde la gente deja sillas después de usarlas durante años. Ya hace tres días que me invitan a sentarme, se acumulan años de reposo que esperan su destino, estilos y modelos que desaparecerán al fragmentarse en la prensa.
Me quito las gafas y me doy cuenta de que son las de otra persona.

0 comentarios