Blogia
el ladron de rosas

De nit sobre la carretera

La lluna es transparentava sota el camisó de la nit, lluïa vistosa dins la foscor que cobria el camí de tornada. Trajecte avorrit, monòton en colors es repetia cada setmana, aquest cop la fatiga recordava sobre la pell que perillava la tornada.
Les parpelles lliscaven sobre la visió amenaçadores com espases esmolades, els cops de cap pesaven sobre el recorregut esperant el final de la recta. Tremolors escandaloses vibraven en decibels exagerats adolorint l’oïda, enlluernat però per companys d’altres direccions aclucava els ulls entrant de nou dins la foscor, cec tornava a reviure el perill fins descansar la coïssor.
Descansava llavors, els colors monòtons es repetien en imatges conegudes, paisatges familiars l’acompanyaven a casa.
Ajagut al llit descansava, tarda en desaparèixer la por de perdre’s per tan sols guanyar uns minuts de mes.

La luna se transparentaba bajo el camisón de la noche, lucía vistosa dentro de la oscuridad que cubría el camino de vuelta. Trayecto aburrido, monótono en colores se repetía cada semana, esta vez la fatiga recordaba sobre la piel que peligraba el retorno.
Los párpados se deslizaban sobre la visión amenazadores como espadas afiladas, las cabezadas pesaban sobre el recorrido esperando el final de la recta. Temblores escandalosos vibraban en decibelios exagerados dañando al oído, deslumbrado pero por compañeros de otras direcciones cerraba los ojos entrando de nuevo en la oscuridad, ciego volvía a revivir el peligro hasta descansar el escozor.
Descansaba entonces, los colores monótonos se repetían en imágenes conocidas, paisajes familiares le acompañaban a casa. Estirado sobre la cama descansaba, tardo en desaparecer el miedo de perderse por tan solo ganar unos minutos de más.

0 comentarios