Blogia
el ladron de rosas

canviar

Plorava en silenci, en privat, la timidesa del seu caràcter l’obligava a ocultar els sentiments a la resta de la gent, els dies passaven i el temps el feia sentir que ja s’havia acostumat a estar sol. Només era un miratge, no era cert, una falsa esperança que ell mateix injectava com a medicament que no actua enlloc, com mes sol pensava que volia estar mes acompanyat es trobava.
Cada cop que la tristor abraçava les llàgrimes, un somriure combinat amb malenconia l’aixecava l’ànim d’una manera poc corrent, desconeixia si el fet era bo o no, però havia descobert l’únic que alleugeria el pes de la seva aflicció.Es va assabentar del seu nom.
Els dies següents escaparen a la tradició afligida i trista, una nova esperança omplia el forat que havia quedat al seu cor.
El temps, passava lentament per les seves vides, que avançaven els dies de pressa però sense por, la força que donava sentir-se enamorats els empenyia, els feia forts davant incerteses, una confiança pura l’un en l’altra s’emportava falses evidencies.

Lloraba en silencio, en privado, la timidez de su carácter le obligaba a ocultar los sentimientos al resto de la gente, los días pasaban y el tiempo le hacía sentir que ya se había acostumbrado a estar solo. Era un espejismo, no era cierto, una falsa esperanza que él mismo inyectaba como placebo que no actúa en ninguna parte, como mas solo pensaba que quería estar mas acompañado se encontraba.
Cada vez que la tristeza abrazaba las lágrimas, una sonrisa combinada con melancolía levantaba su ánimo de una manera poco corriente, desconocía si el hecho era bueno o no, pero había descubierto lo único que aligeraba el peso de su aflicción. conoció su nombre.
Los días siguientes escaparon a la tradición afligida y triste, una nueva esperanza llenaba el agujero que había quedado a su corazón. El tiempo, pasaba lentamente por sus vidas, que adelantaban a los días deprisa pero sin miedo, la fuerza que daba sentirse enamorados les empujaba, les hacía fuertes ante incertidumbres, una confianza pura del uno en el otro desvanecia falsas evidencias.”

4 comentarios

Anónimo -

uno de los dos deberia hablar primero

Anónimo -

...aun se mantiene a salvo en la profundidad osea del abandono, la paz que el silencio me proporciona...lo reencuentro siempre en tus textos...te extraño....

abox -

me alegro de que te guste gracias

Marta -

Me ha encantado este relato. La esperanza, el enamoramiento, la mezcla de tristezas y alegrías. Una bonita mezcla.

Besets